idioma
ca
en es

Blog de Bruno

Sandra Bruna Agència Literària

ELS DETECTIUS GO 3, EL DESASTRE JA

Autor: Sandra Bruna Friday 2 September 2016

L’Agència de Detectius GO està formada per tres germans: l’Adrià, de deu anys, detallista i analític; l’Èlia, de nou, optimista i apassionada, i l’Àlex, de set, amic de provar els mètodes més rocambolescos. Entre tots tres intentaran resoldre els petits grans misteris de la vida diària, que sempre acabaran donant-los grans sorpreses.

EL CLUB DELS CANÍBALS ES CRUSPEIX DRÀCULA

Autor: Sandra Bruna Monday 11 July 2016

Els membres del Club de los Caníbales devoren llibres: els claven les dent, els assaboreixen i masteguen fins a l’última pàgina. Però les coses canvien quan trien la seva pròxima lectura, Dràcula, i un tipus amb aire a vampir i que dorm en un taüt es presenta a casa. Qui mossegarà a qui?

Atenció! Llegir perjudica seriosament la salut i et trasllada a llocs inesperats.

LA REVETLLA DE SANT JOAN

Autor: Sandra Bruna Thursday 26 May 2016

El sol, les bruixes, el foc,

les fogueres, els amics,

els vells, els grans, els petits,

el sopar, la coca, el boc.

ÉS LA NIT DE SANT JOAN TOTS LA VOLEN I LA FAN!

LAURA SUPERCHEF: CHOCOLATE

Autor: Sandra Bruna Wednesday 25 May 2016

«Què tal? Sóc la Laura, aprenent de xef. I aquest és el meu quadern. És un regal de la meva mare (es diu Patricia). Aquest matí, en despertar-se, hi havia un paquet al costat del meu coixí. En esquinçar el paper m’he trobat amb una bonica sorpresa. Un quadern de receptes! Venia acompanyat d’una targeta de cartolina on la meva mare havia escrit: “Perquè apuntis tot el que aprenguis al teu nou curs de cuina, afecte. El teu pare i jo et volem molt. Signat: Mama “».

ELS MONSTRES TENEN PESSIGOLLES

Autor: Sandra Bruna Tuesday 15 December 2015

L’Anna descobreix que molts escriptors antics han escrit històries de por i pensa que a ella li agradaria fer el mateix. Però hi ha un problema: mai no ha sentit autèntica por. Ho explica a les seves amigues i juntes pensen un pla per trobar una solució. Aniran a un lloc d’aquells que fan por… Por de debò. Però ni elles mateixes poden preveure les sorpreses macabres que els esperen.



Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies