idioma
ca
en es

Blog de Bruno

Sandra Bruna Agència Literària

LA LILA

Autor: Wednesday 29 October 2014

Hola! Sóc la Lila! I saps què? Cada dia del món he de llevar-me per anar… a l'escola! I no sols això, també he de vestir-me (jo soleta!), esmorzar i rentar-me la cara… Sembla molt avorrit, oi? Doncs fins i tot m'ho passo bé, encara que no m'ho puc saltar ni un dia!

Aquest llibre no només és una diversió per als nens, sinó que també és un instrument didàctic per als pares. Inclou un quadern pedagògic redactat pel Dr. Estivill i la Montse Domènech, que recull els dubtes i preguntes més freqüents sobre els hàbits i l'educació dels més petits.

LA LILA

Autor: Sandra Bruna Wednesday 29 October 2014

Hola! Sóc la Lila! I saps què? Cada dia del món he de llevar-me per anar… a l’escola! I no sols això, també he de vestir-me (jo soleta!), esmorzar i rentar-me la cara… Sembla molt avorrit, oi? Doncs fins i tot m’ho passo bé, encara que no m’ho puc saltar ni un dia!

Aquest llibre no només és una diversió per als nens, sinó que també és un instrument didàctic per als pares. Inclou un quadern pedagògic redactat pel Dr. Estivill i la Montse Domènech, que recull els dubtes i preguntes més freqüents sobre els hàbits i l’educació dels més petits.

LILA 2: LA LILA VA A L’ESCOLA

Autor: Sandra Bruna Wednesday 29 October 2014

Hola! Sóc la Lila! I saps que avui és el meu primer dia a l’escola?! No em fa gens ni mica de gràcia, perque la meva escola sembla un castell com el dels contes… Però ple de nens i nenes que no conec i fantasmes! Buuuuf, jo prefereixo tornar a la llar d’infants i jugar amb els meus amics… Però… Em sembla que no pot ser, oi? Inclou un quadern pedagògic per als pares redactat pel Dr. Estivill i la Montse Domènech.

EL MOBIL DE ALADINO

Autor: Wednesday 29 October 2014

Aladí García té nom de conte, però no suporta ni els dracs ni les princeses. Els seus pares han posat a la venta la casa de l’avi i s’han fet construir una nova vivenda futurista, però ell prefereix la casa vella. Aconseguirà tornar? Un telèfon mòbil que sona entre herbes serà la clau d’aquesta història.

LA GÀBIA TAILANDESA

Autor: Wednesday 29 October 2014

En Pin acompanya la Bettina, una cosina del seu pare, en un viatge a Tailàndia per fer-lo intèrpret d’anglès. Ella prepara un reportatge sobre les noies girafa i ha d’entrevistar un conegut antropòleg tailandès. Quan arriben, són allotjats a la mansió d’un personatge sinistre, en Mr Junker, del quan en Pin no se’n fia i aviat acaba descobrint que es dedica al tràfic de nens. Troba 3 nens presos al soterrani de la mansió i això implica, una frenètica aventura plena de riscos.



Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies