idioma
ca
en es

Blog de Bruno

Sandra Bruna Agència Literària

LILA 4: LA LILA VEU LA TELE

Autor: Wednesday 29 October 2014

Hola! Sóc la Lila! Avui és diumenge i saps què? Miraré la tele tot el dia! Genial! Ai… gairebé se m'oblida! Als meus pares no els que miri la tele. A vosaltres tampoc us deixen?

Inclou un quadern pedagògic per als pares redactat pel Dr. Estivill i la Montserrat Domènech.

LILA 3: LA LILA MENJA BÉ

Autor: Wednesday 29 October 2014

Hola! Sóc la Lila! I avui m'espera una gran aventura: Un dinar familar!!! Serem catorze Avis, tiets, cosins… Què divertit! Però el pare diu que menjarem verdures. Eeeeeecs! Jo vull macarrons i patates fregides… El grans sempre diuen: has de menjar una mica de tot. Tu menges de tot?

Inclou un quadern pedagògic per als pares redactat pel Dr. Estivill i la Montse Domènech.

MARCIÀ GARCÍA & COSMOQUISSO. LA INVASIÓ DELS COSMOQUISSOS

Autor: Wednesday 29 October 2014

Com un nen anomenat Marciano García es converteix en detectiu intergalàctic? De quin planeta ve el seu estrany gos Cosmoquisso? Què significa “intrafante”? Totes les respostes a aquestes preguntes i molt més… al llibre de Marcià García & Cosmoquisso. La invasió dels cosmoquissos ;-)!

Una aventura tan divertida i trepidant que sí, és d'una altra galàxia!

Il·lustracions de Purificación Hernández.

www.cosmochucho.com

MARCIÀ GARCÍA & COSMOQUISSO. LA INVASIÓ DELS COSMOQUISSOS

Autor: Wednesday 29 October 2014

Com un nen anomenat Marcià Garcia es converteix en detectiu intergalàctic? De quin planeta ve el seu estrany gos Cosmoquisso? Què significa “intrafant”? Totes les respostes a aquestes preguntes i molt més… al llibre de Marcià García & Cosmoquisso. Jugant a fet i amagar amb extraterrestres ;-)!

Una aventura tan divertida i trepidant que sí, és d'una altra galàxia!

Il·lustracions de Purificación Hernández.

www.cosmochucho.com

EL CASTELL DEL DOCTOR FRANCHINI

Autor: Wednesday 29 October 2014

Als afores del poble on viu el Guillem hi ha el Castell del Doctor Franchini, un casalot abandonat on diuen que hi passen coses estranyes. El Guillem i la seva colla d’amics, la Laia, el Manel i el Javier, decideixen entrar-hi un vespre per descobrir l’esperit que s’hi amaga. Però, quan el fantasma se’ls manifesta i els fa fugir corrents del castell, el Guillem es perd i hi queda atrapat. Novel·la realista i d’aventures.



Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies