idioma
ca
en es

Blog de Bruno

Sandra Bruna Agència Literària

DESCONEGUTS

Autor: Sandra Bruna Tuesday 20 February 2018

Dues vides que es creuen de matinada a través de les xarxes socials. Aviat donaran el següent pas: una cita a cegues. Malgrat tot, trobar-se amb un desconegut sempre comporta riscos. Perquè tots amaguem secrets… Un cadàver. El cos d’un noi, desfigurat per la violència de la caiguda. Una jove vida arruïnada per sempre, una mort que suscita més preguntes que respostes.

Dues històries, la mateixa nit i una fosca sospita. PREMI EDEBÉ DE LITERATURA JUVENIL 2018.



LA PORTA DELS TRES PANYS 2. LA SENDA DE LES QUATRE FORCES

Autor: Sandra Bruna Tuesday 20 February 2018

Segona part de títol que va revolucionar la ficció divulgativa entre els joves. 

Després de rebre un misteriós missatge, en Niko recorre un nou camí per anar a l’institut i descobreix una casa que no havia vist mai abans. La resolució d’un enigma li permet entrar en el que resultarà ser un estrany lloc on neixen universos, hi ha un gat que apareix i desapareix, i és possible teleportar-se.

La Porta dels Tres Panys, ara convertida en trilogia i totalment actualitzada, és la primera obra que explica la física quàntica ―de manera divertida i comprensible― als lectors de totes les edats.

50 COSES SOBRE MI

Autor: Sandra Bruna Thursday 18 January 2018

Fa poc vaig salvar la vida a un paio. Dit així, ja sé que sona una mica fort. Però és la veritat. De vegades la veritat és forta. El paio a qui vaig salvar la vida té dos anys més que jo i em cau molt malament. Ben mirat, potser des que li va passar allò em cau una mica millor, però només una mica. De fet no ho sé. No seria el seu amic per res del món. Segur que us esteu preguntant què va passar, què vaig fer. Potser m’imagineu com un heroi. Algú que va pel món salvant vides o salvant mons. Que duu una capa i una «S» llampant a la samarreta. No us ratlleu. Sóc un paio com tots, però una mica més estrany. Em penso que si no fos estrany, les coses haurien estat diferents. D’aquella matinada gairebé no en tinc records clars. Tot va ser cosa de tres o quatre segons. Gairebé no vaig tenir temps ni de pensar, però sí de formular-me una pregunta horrorosa: «I si no faig res?».

LA NOIA DE LA CARAVANA

Autor: Sandra Bruna Thursday 14 December 2017

La Laura, una adolescent de setze anys, marxa de cap de setmana amb en Kilian, el noi que li agrada. Tot i que ella sent una mica de por, passen la nit en una caravana d’un càmping abandonat. Però l’endemà el noi ha desaparegut, i la Laura comença a fer descobriments estranys: petjades desconegudes a terra, piles de fils de coure que apareixen i desapareixen, missatges que l’insten a fugir escrits a l’entrada de la caravana…

La Laura viurà una sèrie d’aventures cada cop més perilloses fins a aconseguir resoldre el gran enigma en què s’ha vist involucrada i vèncer el monstre que l’assetja, que li és molt més proper del que ella es pensava.

Premi Ramon Muntaner 2017! Què hi ha al darrere de la desaparició d’en Kilian?

SI EL AMOR ES UN CANTO DE SIRENA

Autor: Sandra Bruna Tuesday 16 May 2017

Mai hagués imaginat que en una illa perduda del Canal de la Mànega coneixeria a algú que em canviaria la vida. I molt menys que, un any després, aquella fosca i petita illa em cridaria de nou, com el suau cant d’una sirena, per mostrar-me una altra vegada la llum o potser per atrapar-entre les seves ombres.

La tragèdia torna a Silence Hill i potser és el moment que es rebel·lin els secrets més tenebrosos i que caiguin les màscares. I jo hauré de lliurar la batalla més dura… la del meu cor.



Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies