idioma
ca
en es

Blog de Bruno

Sandra Bruna Agència Literària

LES NOIES DE LA 305

Autor: Sandra Bruna Wednesday 2 February 2022

Durant el 1968, sis noies de classe obrera i camperola viuen en un internat lluny de casa. Un internat que es converteix en una finestra oberta al món, i al viatge social i personal de cadascuna d’elles. El muntatge d’una obra teatral de William Shakespeare titulada La tempesta la farà la resta.

El context històric (la postguerra i els últims anys de la dictadura, el maig del 68, els assassinats a Estats Units de Martin Luther King i de Robert Kennedy, la guerra del Vietnam…) serà molt més que un teló de fons en les vides de les noies de la 305.

Sis noies adolescents conviuen en la mateixa habitació d’un internat al qual arriben des de diferents pobles del país. És el 1968 i el món està canviant. Totes pertanyen a famílies pobres, cada una ha sortit del seu poble per raons molt diferents, son les primeres dones de les seves famílies que poden estudiar, i saben que la seva única manera de prosperar en aprofitar l’oportunitat. A meitat de curs, Angélica, la tutora, els hi proposa muntar una obra de teatre: La tempesta, de William Shakespeare. Els caràcters dels personatges i els seus es fondran en la interpretació. L’ambient de l’internat femení es barreja, a més, amb la realitat social i política de l’època: últims anys de la dictadura, el maig francès del 68, els assassinats als Estats Units de Martin Luther King i Robert Kennedy, la guerra del Vietnam, la presència dels soldats americans a la base aèria, la presència de la religió, el desig de llibertat, la definició de la identitat sexual i els primers amors.

JO, RAQUEL PRIS 1. EL MEU ROBOT TÉ UN PROBLEMA!

Autor: Sandra Bruna Thursday 27 January 2022

Jo, Raquel Pris

2058, un món ple de robots i una noia que diu ser normal.

«Em dic Raquel Pris i soc… com dir-t’ho? Una noia normal que viu a l’any 2058. És clar, també és veritat que és estrany que algú digui que no és normal. Fins i tot la gent que és molt molt però que molt especial no va dient que és súper-rara i súper-diferent i súper-guai. Això seria… súper-ximple? Doncs això. A més, que no. A mi em passaven coses normals. Que si l’escola, que si els deures, que si els meus pares no volien un robot a casa. Espera. Això és important. T’ho explicaré després…»

PANTERA

Autor: Sandra Bruna Tuesday 7 September 2021

Poc després de perdre els pares en un accident de cotxe, l’Enma Ambrose rep la visita de l’inspector Vázquez, segons el qual la mort dels Ambrose ha estat un assassinat. Una carta procedent de Mali sembla que li ha de confirmar aquesta sospita, i l’Enma decideix viatjar al Sahel amb l’esperança de descobrir la veritat i, potser, també, de desvelar el misteri de la seva naturalesa. Perquè l’Enma te un secret: algunes nits desapareix i, quan es desperta, no sap que ha fet ni on ha estat.

LA PORTA DELS TRES PANYS 3. ELS CINC REGNES ETERNS

Autor: Sandra Bruna Tuesday 11 May 2021

Arriba el final més esperat de la trilogia quàntica més estimada per lectors i llibreters

A Niko se li acumulen els problemes en els diferents mons. El temps s’ha tornat boig a la Terra i corre cap enrere. Quiona ha quedat atrapada al Regne de Temps i reclama la seva ajuda. Per tornar l’harmonia als multiversos, Niko i els seus amics hauran de travessar forats de cuc, teletransportar a llocs desconeguts, crear universos de butxaca amb les constants universals modificades i desafiar una infinitat de lleis de la física. Sortiran victoriosos els nostres amics d’aquesta nova aventura quàntica?

EL PETIT IKIGAI

Autor: Sandra Bruna Saturday 27 February 2021

Segons els japonesos, tothom te un ikigai, un motiu per existir. Algunes persones l’han trobat i en són conscients; d’altres el porten a dins, pero encara l’estan buscant. Aquest es un dels secrets per a una vida llarga, jove i feliç com la que tenen els habitants d’Okinawa, l’Illa mes longeva del món. Aquesta es l’edició per a joves, il·lustrada. Els secrets del Japó perque els joves creixin feliços. És una guia pràctica per descobrir i desenvolupar el propi talent i el proposit vital i trobar el secret de la felicitat.



Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies